گردشگری

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رستوران های کیش1398

 

رستوران صبا ملک کیش

 

معرفی رستوران : رستوران صبا ملک یکی از رستوران های خوب جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این رستوران دارای فضای روباز باغ مانندی است بلیط کیش شهریور 98که در آن تخت های سنتی چیده شده اند و دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. هر شب در این رستوران برنامه موسیقی زنده توسط گروهی متبحر در این امر اجرا می شود که مورد پسند مهمانان تور کیش است. رستوران صبا ملک یکی از 11 رستورانی است که این آپشن ویژه را در جزیره کیش دارا هستند. در کنار این رستوران نیز یک زمین بازی مخصوص کودکان دلبند شما وجود دارد. مدیریت این رستوران بر عهده آقای علیرضا ملکی نژاد است. 

رستوران صبا ملک کیش

 

منو رستوران: در منو این رستوران انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی مانند دیزی، انواع خورش ها، انواع کباب ها و ... وجود دارد. قیمت های این منو نیز کاملا مناسب است.

 

پیشنهاد ما : فضای رستوران صبا ملک بسیار زیبا است و با نور پردازی دل انگیز فضای بسیار آرامش بخشی را ایجاد کرده است. این هتل مکان بسیار خوبی برای صرف غذاهای سنتی است.

 

رستوران صبا ملک کیش

 

ساعت کاری رستوران : 8 تا 24 برای صرف شام

 

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، اسکله تفریحی قدیم، ساحل جزیره کیش، رستوران صبا ملک کیش


رستوران آب و برق کیش

معرفی:رستوران آب و برق در جزیره زیبا کیش واقع شده است که با پخت غذا های ایرانی سنتی و دریایی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.این رستوران دارای اینترنت رایگان نیز میباشد.تمام غذا های این رستوران با بهترین مواد با کیفیت سرو میشود.مسافران و کیشوند عزیز نیز میتوانند از قبل در این رستوران بلیط کیش تابستان 98میز رزرو کنند.ساعت کاری این رستوران از 12 تا 16 ظهر و از 19:30 تا 22:30 است.موقعیت جغرافیایی:کیش،میدان خلیج فارس،بلوار ایران،محوطه آب و برقپیشنهاد ما:مسافران تور کیش و کیشوندان عزیز میتوانند بعداز یک روز سخت در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنند.


رستوران کف شیشه ای فانوس کیش


معرفی:رستوران کف شیشه ای یکی از جذاب ترین و معروف ترین رستوران های ایران میباشد که در جزیره زیبای کیش قرار دارد.این رستوران دارای فضای زیبا و رومانتیک  میباشد که کف آن از شیشه میباشد.رستوران کف شیشه ای در 42 متری از زمین و 100 متری خلیج زیبای فارس قرار دارد. کف رستوران از شیشه های ۳ لایه و از جنس لمینت سکوریت می باشد.ظرفیت رستوران 250 نفره میباشد و پرسنل های خوش برخود آن مجرب هستند با سریع ترین سرعت به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.رستوران  کف شیشه ای غذا های لذیذ را که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.
رستوران کف شیشه ای فانوس کیش
منو رستوران:رستوران کف شیشه ای کیش دارای منو غذایی ایرانی، دریایی و فرنگی میباشد که مسافران و کیشوندان عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را  سفارش دهند و نوش جان کنند.
ساعت کاری:این رستوران از ساعت 11 صبه تا 24 شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.
موقعیت مکانی:رستوران کف شیشه ای روبروی رستوران پدیده شاندیز ، مجاور بازار پدیده در جاده جهان ، نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.
رستوران کف شیشه ای فانوس کیش
پیشنهاد ما:اگر به این جزیره سفر کردید صرف غذا در این رستوران را فراموش نکنید چرا که یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش میباشد و در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد و از همه مهم تر جزء رستوران های رمانتیک و دنج میباشد.

کافه امیر شکلات کیش

معرفی:امیر شکلات کافی شاپی زنجیره ای با بیش از 50 شعبه در سراسر ایران طرفداران زیادی را به خود جذب گردید است.کافه امیر شکلات با مکانی دنج و آرام پذیرای مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.مسافران تور کیش میتوانند در گرمای کیش یک نوشیدنی و بستنی مخصوص یک روز خوب و به یادماندنی را برای خود ایجاد کنند.کیفیت این کافی شاپ بسیار عالی میباشد ولی در صورتیکه هزینه آن خیلی معمولی است.مسافران تور کیش در طول اقامت برای رفع خستگی و داشتن لحظات شاد میتوانند به این کافی شاپ بروند و از بهترین ها نوش جان کنند.امیر شکلات تنها تور کیش نماینده انحصاری قهوه فیلیکوری ایتالیا در ایران می باشد.ظرفیت این کافی شاپ 34 نفره میباشد.کسانی که با خودرو شخصی به این کافی شاپ میروند میتوانند در پارکینگ خودرو خود را پارک کنند.ضای دل نشین این کافی شاپ همگان را به خود جلب میکند.کافه امیر شکلات کیشمنو کافه:کافی شاپ دارای منویی از انواع آب میوه های فصل، انواع کیک و دسر، انواع نوتلا، انواع نوشیدنی های گرم، انواع نوشیدنی سرد، انواع میلک شیک، انواع گلاسه و بستنی،‌ انواع کریسپی شیک میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.ساعت کاری:کافی شاپ امیر شکلات از ساعت 8:30 صبح تا 11 شب از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.کافه امیر شکلات کیشموقعیت جغرافیایی:ایران-هرمزگان-کیش-شهرک صدف- رو به روی مسجد امام حسن- مرکز خرید گلستان- غرفه 7پیشنهاد ما:این کافی شاپ با دارا بودن فضای مناسب برای گذراندن لحظات به یادماندنی و نوشیدنی های لذیذ یک انتخاب مناسب برای گردشگران و کیشوندان عزیز تور کیش میباشد.کافه امیر شکلات کیش
 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش
  • ۹۸/۰۲/۲۴
  • mali mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی