گردشگری

طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیدنی های چین

کوه تای در چین

کوه تای در شمال شهر تای آن  و در استان شاندونگ، چین قرار دارد، این کوه از اهمیت تاریخی و فرهنگی بسیاری برخوردار است. ارتفاع کوه تای ۱۵۴۵ متر (۵۰۶۹ فوت) است و دربین پنج کوه مقدس در چین مهم ترین انها به شمار می‌آید. کوه تای دست کم برای ۳،۰۰۰ سال محل عبادت بوده‌است. این کوه در سال ۱۹۸۷ به عنوان مکانی طبیعی و فرهنگی در میراث جهانی یونسکو ثبت گردید.

 

 

 

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین بهار 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

از تفریحات تور هند قدم زدن در باغ رز هند است .  این باغ در خیابان ویجی نگرام این شهر قرار دارد و در زبان محلی به نام جایالالیتها معروف است. باغ رز یکی از زیباترین دیدنی‌های هند در اوتی محسوب شده و بزرگ‌ترین باغ گل سرخ در هند است. در این باغ شما می‌توانید بیش از ۲۰ هزار نوع از گل‌های رز را در قالب ۲۸۰۰‌گونه ببینید. شاید بسیاری از شما برای اولین بار در این باغ، گل رز سبز رنگ یا گل رز کاملا سیاهرنگ ببینید.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

 این باغ در خیابان ویجی نگرام این شهر قرار دارد و در زبان محلی به نام جایالالیتها معروف است. باغ رز یکی از زیباترین دیدنی‌های اوتی محسوب شده و بزرگ‌ترین باغ گل سرخ در هندوستان است. در این باغ شما می‌توانید بیش از ۲۰ هزار نوع از گل‌های رز را در قالب ۲۸۰۰‌گونه ببینید.گردشگران تور هند بهترین گل ها و گیاهان را در این باغ مشاهده خواهند کرد. شاید بسیاری از شما برای اولین بار در این باغ، گل رز سبز رنگ یا گل رز کاملا سیاهرنگ ببینید. در باغ گیاه  شناسی  این باغ بسیار بزرگ که برای دیدن آن حداقل به نصف روز نیاز دارید انواع گونه‌های گل و گیاه و درختان گوناگون پرورش داده شده و با فضاسازی بسیار زیبا، چشم‌اندازی رویایی برای هر گردشگر فراهم می‌شود. در وصف این زیبایی همین بس که وقتی شما در بالای تپه انتهای این باغ به زیر پایتان نگاه می‌کنید رنگ‌های طبیعی و تند گیاهان و گل‌های گوناگون را در زمینه‌ای با بیش از ۱۰ طیف مختلف از رنگ سبز خواهید دید.در تور هند بهترین لحظات را در این مکان زیبا سپری کنید.

باغ گل رز در شهر اوتی هند

 باغ گل رز در شهر اوتی هند

این قلعه یکی از بزرگترین مراکز گردشگری در شهر دهلی پایتخت هندوستان میباشد.در زبان هندی لال به معنی سرخ میباشد که به دلیل استفاده از سنگ‌های سرخ در ساخت آن به این نام خوانده می‌شود. این قلعه به دستور شاه جهان پادشاه پنجم گورکانی در زمانی که پایتخت خود را از آگرا به دهلی تغییر داد ساخته شد.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. ساخت این بنا به مدت 9سال طول کشید.این بنا در جوار رود یامونا واقع شده و به شکل یک هشت ضلعی نامرتب که به وسیله دیواری از سنگ های سرخ احاطه شده است ساخته شده است.این بنا از اجزای مختلفی تشکیل شده است از جمله دروازه لاهور که نامش از شهر لاهور پاکستان گرفته شده است , دروازه دهلی که به سمت دهلی قدیم میباشد, بخش زنانه یا خاص , دیوان عام و خاص که محل اختصاصی اقامت شاه بوده , باغ حیات وحش , مسجد مروارید که از مرمر سفید ساخته شده و در ساخت آنها از معماری اسلامی الهام گرفته شده است . مسافران تور هند میتوانند در این مکان زیبا لحظات خوبی را سپری کنند. در جای جای قصر می‌توانید نوشته‌هایی به زبان فارسی را مشاهده کنید که البته متاسفانه بخش زیادی از این کتیبه‌ها تخریب شده‌اند.هرسال در 15 آگوست که روز استقلال هند از انگلستان است، نخست وزیر هند پرچم ملی کشور را بر فراز این قلعه بالا برده و سخنرانی می‌کند.این بنا بطور کلی دارای 254 هکتار مساحت بوده و دیوارهای دفاعی آن حدود 2.4 کیلومتر طول دارند.درتور هند بهترین خاطرات را در ای منطقه زیبا سپری کنید. این دیوارها در بخش منتهی به رودخانه 18 متر و در بخشی که به سمت شهر است، 33 متر ارتفاع داشته و نقش مهمی در دفاع از مجموعه داشته‌اند.قلعه سرخ در سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان اثر معماری مشترک تمدن‌های هندو، ایرانی، اسلامی و تیموریان ثبت شده و نقش مهمی را در فضای سیاسی اجتماعی و تاریخی شهر دهلی داراست. دیدار از این بنای باشکوه در برنامه اصلی اغلب گردشگران تور هند خرداد 95 وارد شده به هند است.

 قلعه سرخ هند

 قلعه سرخ هند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از رستوران های معروف هند رستوران Dum Pukht دهلی است که از نقوش زیبایی بر روی دیوارهای آن استفاده شده که حاکی از اصالت و فرهنگ هندوستان است.کیفیت و طعم غذاهای مدرن و اصیل این رستوران حرف اول را در موفقیت این رستوران می زند. در کنار این موفقیت این که سر آشپز این رستوران Dum ki khumb، raan-e- از تبار بهترین آشپزهای درباری است موفقیت این رستوران را چند برابر کرده است و باعث شده جذب مشتری این رستوران روز به روز بیشتر شود. غذا هایی که هر روز توسط مشتریان این رستوران سرو می شود عبارتند از : Avadh, kakori kabab و dumpukht. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به هند با تور هند تست غذاهای تند و به یاد ماندنی این رستوران زیبا را از دست ندهید.

رستوران Dum Pukht دهلی

این رستوران از رستوران‌ هایی است که بصورت خانوادگی تأسیس و اداره می‌ شود و در آن غذا های هند شمالی سرو می‌شود. البته علاوه بر غذا های اصیل هندی می‌ توان غذا های متنوع دیگری را در این رستوران میل کنید. برای مثال جوجه کره‌ای و کاری آن بسیار لذیذ است و پیشنهاد می‌کنیم حتما این غذا را امتحان کنید. در کنار غذا های این رستوران حتما پیاز و ترشی نسبتاً تندی نیز سرو می‌شود که آغشته به عطر و طعم زیره سبز است در کنار غذایتان حتما این پیاز و ترشی را امتحان کنید که بی شک یکی از طرفداران این ترشی خواهید شد.همچنین در منوی این رستوران نوعی برنج به نام plain pulao است که یکی از برنج های پر طرفدار در هند است. در سفر خود به هند با تور هند تعطیلات خرداد 95 حتما سری به این رستوران بزنید و برنج plain pulao و پیاز و ترشی این رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران Moti Mahal Delux دهلی

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های 5 ستاره هند

هتل لالیت نیو دهلی در قلب کسب و کار و منطقه تجاری هند قد بلند ایستاده است. یکی از بهترین, شیک ترین, زیبا ترین, معروف ترین هتل های هند (دهلی نو) است. موقعیت این هتل طوری است که فاصله چندانی با ادارات دولتی, مراکز فرهنگی و نمایشگاه های بین المللی ندارد. دور تا دور این هتل توسط مراکز خرید مجلل و لوکس, بناهای تاریخی, کافه ها و رستوران ها و بازار های زیبا احاطه شده است. این هتل ارائه دهنده سرمایه گذاری پر جنب و جوشی در هند (دهلی نو) است.

امکانات هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DEHLI):

هفت غذا هوری متمایز و جدا از هم, حمام آفتاب, اسپا, استخر سر پوشیده, استخر سر باز, امکانات سرمایشی و گرمایشی, وجود یخچال, تلویزیون, امکانات بی نظیر و لوکس در اتاق ها, خدمت رسانی منظم کارکنان, وای فای رایگان.

در میان شلوغی و سر و صدای هند و دهلی نو این هتل مرکز آرامش و استراحت برای تمامی افراد و مسافران تور هند می باشد. این هتل به دلیل تمام امکانات و 5 ستاره بودن و موقعیت مناسبش مورد توجه بیش تر شرکت های مسافرتی تور هند می باشد. مسافران تور هند می توانند از اقامت در این هتل لوکس لذت ببرند وسفر خوشی را سپری کنند.

هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

 هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

رستوران های هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

اتاق کنفرانس هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

باشگاه ورزشی هتل لالیت نیو دهلی (LALIT NEW DELHI)

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره هند-جیپور است که در جیپور واقع شده است و دارای 79 اتاق زیبا و مدرن است و در کنار این اتاق های زیبا و مدرن سوییت های لوکس نیز دارد. در اتاق ها و سوییت ها از پرده ها و ملحفه هایی با جنس ابریشم مرغوب و رنگ های متنوع و با کیفیت استفاده شده است.

امکان رزرو مجموعه طاووس برای تمامی جشن ها و برگزاری جشن های رنگ و چراغ و برگزاری بازی چوگان که یک بازی برای پادشاهان و ماهاراجه ها بوده است. این هتل در عین مدرن بودنش در قدیم یک کاخ سلطنتی و تاریخی بوده است که بعد ها به این هتل زیبا و 5 ستاره تبدیل شد و نامش به جواهر چجیپور یا همان Rambagh Palace تغییر یافت. در سفرتان به هند با تور هند خرداد 95 حتما این هتل زیبا و لوکس و مدرن را برای اقامت خود انتخاب کنید بی شک این سفر یک سفر به یاد ماندنی برای شما و عزیزانتان خواهد بود.

امکانات هتل راماگ پالسا جیپور هند(Rambagh Palace Jaipur):

امکان بر قراری مراسم ها و جشن های مختلف, استخر, رستوران, سوییت های جداگانه و لوکس, زمین بازی چوگان و دیگر بازی ها, رستوران, باشگاه ورزشی, حمام آفتاب, اسپا,وای فای رایگان.

هتل Rambagh Palace Jaipu

هتل راماگ پالسا جیپور هند(Rambagh Palace Jaipur)

اتاق هتل Rambagh Palace Jaipu

اتاق هتل راماگ پالسا جیپور هند(Rambagh Palace Jaipur)

رستوران هتل Rambagh Palace Jaipu

رستوران هتل راماگ پالسا جیپور هند(Rambagh Palace Jaipur)

استخر هتل Rambagh Palace Jaipu

استخر هتل راماگ پالسا جیپور هند(Rambagh Palace Jaipur)

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

بهترین هتل های قشم

hotel apadana qeshm

هتل آپادانا قشم هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا قشم فاصله دارد. هتل آپادانا قشم یک کافی شاپ هم دارد که می توانید اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس قشم ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزینه اقامت برای فرزندان زیر شش سال رایگان و بالای شش سال هزینه یک نفر محاسبه می شود .

مسافران تور قشم تابستان 95 امکان اقامت در این هتل را دارند.

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس قشم می باشد.

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

qare namakdan qeshm

غار نمکدان قشم در فاصله ۱۲۰ km از شهر قشم قرار گرفته است. از شهر قشم به سمت غرب جزیره با عبور از فرودگاه جزیره قشم و مسیری تقریبا ۶۰ km  عبور کرده وارد جاده شوسه تقریبا مناسبی می شوید که  تا ورودی دهانه غار ۲۳ km فاصله دارد و گذشتن از مسیر ساحلی جزیره قشم که جذابیتی ویژه دارد. در راه رسیدن به گنبد نمک قشم و غار نمک، طبیعت مناظر زیبایی برای خود دارد.  غار نمکدان جزیره قشم طویل ترین غار نمکی در دنیا است که بیشتر از ۶۰۰۰ متر طول غار می باشد. با انتخاب تور قشم تعطیلات خرداد 95 قشم برای سفر به قشم امکان بازدید از این جاذبه یزیبای قشم را دارید.

savahele qeshm

سواحل قشم جزیره قشم با مساحتی تقریبا به ۱۵۰۰ km مربع، بیشترین کرانه‌ها , سواحل را در میان جزیره های خلیج فارس به خود اختصاص داده است. سواحل زیتون، جزایر ناز، سیمین، سوزا، شیب‌دراز، مسن، سلخ و دوستکو از جاذبه های دیدنی سواحل جزیره قشم به شمار می آید. از ویژگی‌های سواحل جزیره، متنوع بودن ساحل های صخره‌ای، ماسه‌ای و گلی و سواحل جنگلهای حرا جزیره می باشد که این نوع خصوصیات به‌ صورت یک جا در کمتر جزیره‌ای دیده  می‌شود. از دیگر سواحل جزیره قشم , سواحل شنی و ماسه‌ای نقره‌ فام و سیمین براق می باشد. متنوع بودن ساحل صخره‌ای ریگو که به ساحل لاک‌پشت‌ ها نیز معروف می باشد از سواحل دیگر زیبای جزیره قشم می باشد که لاک‌پشت‌ها در این ناحیه برای نفس‌ گیری و تغذیه به روی آب می‌ روند. 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

رستوران امیران قشم جز بهترین رستوران های قشم می باشد که اکثر مسافران قشم در سفر خود به این رستوران رفته اند ، این رستوران در طبقه دوم سیتی سنتر 1 قشم واقع شده است و دارای منویی کامل و عالی غذاهای ایرانی و سالن بسیار زیبا و تشریفاتی می باشد.این رستوران با بهترین غذاهای ممکن از شما گردشگران تور قشم پذیرایی می کند و می توانید به همراه خانواده شبی دلچسب را در این رستوران تجربه کنید.

رستوران خوان بوم یک رستوران سنتی و معروف در جزیره قشم است. در زبان فارسی، خوان به معنای سفره و بوم به معنای سرزمین می باشد. بیش تر غذا های این رستوران با توجه به شکل و شمایل و اسم رستوران سنتی است اما در کنار غذا های سنتی غذا های مدرن نیز سرو می شود. این رستوران در قشم طرفداران بسیاری دارد مسافران تور قشم خرداد 95 نیز در سفرشان به قشم امکان بازدید و سرو غذا های این رستوران را دارند که بی شک یکی از طرفدارانش خواهند شد.

آدرس رستوران خوان بوم: هرمزگان - قشم بلوار ولی عصر، خیابان خلیج فارس.

رستوران سنتی خوان بوم قشم

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

مراکز خرید مشهد

پدیده شاندیز واقع در شاندیز در استان خراسان رضوی واقع در شمال شرق ایران می باشد . این شهر در سال 1385 تعداد 6570 نفر جمعیت داشته است . یکی از ویژگی های این پدیده ، داشتن دره های با صفا و پر آب به همراه درختانی که سر به فلک کشیده اند ، شاندیز دارای آب و هوایی معتدل ، گلهای وحشی ، و رودخانه های روانی که از قسمت دامنه های شمالی کوه های بینالود سر چشمه می گیرند و مناظر بسیار زیبایی را خلق کرده اند و با این تفاسیر گردش گران زیادی را در تمامی فصل های سال به این ناحیه کشانده اند از جمله رودهای آن رود مغان ، مایان ، مج ، کنگ ، دهبار، جاغرق ، زشک و .. می باشد.

شهر شاندیز در 12 کیلومتری شمال غربی شهر مشهد واقع است . پدیده شاندیز با توجه به مصوبه دولت و هیئت وزیران در سال 1384 به عنوان اولویت اول و منطقه نمونه بین المللی گردشگری در کشور ایران شناخته شده است .

شاندیز یک شهر ییلاقی است که 1400 متر از سطح دریا دارای ارتفاع می باشد و طول جغرافیایی آن 59 درجه و 17 دقیقه و دارای عرض جغرافیایی 36 درجه و 23 دقیقه می باشد . شهر شاندیز از قسمت شمال به میان ولایت و از قسمت جنوب به شهرستان نیشابور و از سمت غرب با چناران و گلمکان و از سمت شرق با طرقبه همسایه است و وسعت این شهر در حدود 37825 کیلومتر مربع می باشد.

شهر شاندیز در دامنه های شمالی ارتفاعات بینالود قرار گرفته است و با توجه به داشتن آب و هوای معتدل و آب فراوان و باغ های وسیع و منظره های زیبا به عنوان یکی از کانون های عمده گردش گران و مسافران از سراسر ایران به خصوص شهر مشهد می باشد . شهر شاندیز پوشش گیاهی انبوهی دارد و از درختان فضای سبز بسیار خوب و زیبایی نیز برخوردار می باشد . در قسمت جنوب این شهر ارتفاعات بینالود خراسان واقع می باشد و قله شیر باد در زشک شاندیز نیز یکی از مرتفع ترین نقاط این استان به شمار می آید .

با توجه به مصوبه دولت در مهر ماه سال 1386 شهر شاندیز و هم چنین شهر طرقبه از بخش به صورت مشترک به شهرستان طرقبه شاندیز ارتقاء یافت. پدیده شاندیز یکی از مراکز خرید معروف در مشهد است که بی شک یکی از جاذبه های گردشگری شهر شاندیز نیز هست. مسافران تور مشهد امکان بازدید این مرکز خرید را در سفر خود دارند.

پدیده شاندیز-مراکز خرید مشهد

پدیده شاندیز-مراکز خرید مشهد

پدیده شاندیز-مراکز خرید مشهد

پدیده شاندیز-مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق واقع درشهر مقدس مشهد انتهای خیام شمالی می باشد که دارای زمینی به مساحت ۲۸۰۰۰ مترمربع و با زیربنای در حدود ۱۱۰ هزار مترمربع و در ۶ طبقه ساخته شده است. این مجتمع بعنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری کشور با حدود ۱۲۰۰ واحد تجاری، نیاز شهروندان و گردشگران را درخصوص لوازم خانگی، صوت وتصویر، تلفن همراه، رایانه، لوازم لوکس و دکوری، اسباب بازی، صنایع دستی، پوشاک و کیف و کفش و ... را تامین می نماید. شما با انتخاب تور مشهد تعطیلات تابستان 95 برای سفر به مشهد مقدس می توانید به راحتی سری به این مرکز خرید مدرن و شیک بزنید و تمام وسایل های مد نظر خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید.

مرکز خرید الماس شرق_مراکز خرید مشهد

 

مرکز خرید الماس شرق_مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق_مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق_مراکز خرید مشهد

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

در دامنه رشته کوه عظیم بینالود و در میان کوههای سربه فلک کشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می کند. این مکان در 75 کیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شکوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهک خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک ساحلی آفتاب با حمایت همکاران عزیز شرکت سپاد در نیمه شعبان سال 1390 به دست توانمند وزیر محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقای دکتر عباسی و استاندار عزیز خراسان جناب آقای صلاحی و حمایت های بسیار رئیس تربیت بدنی خراسان رضوی جناب آقای داوری افتتاح گردید. در تور مشهد از این مکان زیبا لذت ببرید.
مجموعه تفریحی ورزشی ، پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی بالغ بر 15000 متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد است.
پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابرای کلیه اعضاء خانواده ایجاد کرده است. که در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد تابستان 95 می باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های مجلل مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل آرمان مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد میباشد. مجتمع چند منظوره آرمان در قطاع سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه ۱۰، ۵۳۵ متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود ۹۲۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه در حال احداث و در آستانه بهره برداری کامل است.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.  آرمان با داشتن ۹۵ متر از بر خیابان نواب صفوی و حدود ۵۰۰ متر فاصله با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده‌ای در خدمت‌رسانی به زائرین ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است، این مجتمع با ۴۰۶ واحـد تجـاری، ۲۹۱ واحد اقامتـی، ۱۲۲ واحد مسکونی و ۴۲۰ واحد پارکینگ، مجموعا در ۱۳ طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه طراحی گردیده است.در تور مشهد خرداد 95 میتوانید از امکانات این هتل استفاده نمایید.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل آرمان مشهد

  • mali mohamadi