گردشگری

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
 

هتل 4 ستاره راجماهال آگرا یکی از بهترین هتل های شهر آگرا میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :ماساژ استخر باز ،ایوان مخصوص آفتاب ،مرکز بدن سازی ،لباسشویی ،امکانات اتاق VIP ،رستوارن ،فروشگاه در هتل ،گاو صندوق ،انبار بار ،بوفه ،صرافی


هتل راجماهال آگرا


هتل راجماهال آگرا


هتل پنج ستاره دبل تری بای هیلتون آگرا دارای ساختمانی با شکوه و مجلل بوده که در بهترین منطقه شهر قرار دارد . این هتل لوکس توسط باغ هایی سبز و خرم احاطه شده و دارای فضای داخلی مدرن و پاکیزه و محیط خارجی بسیار زیبا و مجهز می باشد . قابلیت دسترسی به مراکز مهم شهر و موقعیت مکانی ویژه این هتل حائز اهمیت بوده که از آن جمله می توان به فاصله 4 کیلومتری هتل به عمارت تاج محل و قلعه آگرا اشاره داشت .در تور هند میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید. در ضمن از هتل 16 کیلومتر تا ایستگاه راه آهن و 10 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس و فرودگاه فاصله است . این هتل 5 ستاره را می توانید با خدمات BB و یا ALL رزرو نموده و اقامتی مفرح و به یاد ماندنی را در آن تجربه کنید ؛ چرا که کادر خدماتی هتل بهترین سرویس دهی را به میهمانان ارائه کرده و پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور هند به عمل می آورند .

امکانات هتل دبل تری بای هیلتون آگرا : استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ،  باشگاه ورزشی ، محوطه حمام آفتاب ، فروشگاه ، صرافی ، رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، پذیرش و تحویل 24 ساعته ، انبار بار و چمدان ، لابی ، کافی نت ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان ، اتاق ماساژ ، سالن کنفرانس ، باغ ، سرویس حمل و نقل رایگان ، میز تور ، خدمات گردشگری و ... برای گردشگران تور هند بهار 95 اشاره کرد.

 

هتل دبل تری بای هیلتون آگرا

 

اتاق های هتل دبل تری بای هیلتون آگرا


رستوران هتل دبل تری بای هیلتون آگرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی