گردشگری

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در دامنه رشته کوه عظیم بینالود و در میان کوههای سربه فلک کشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می کند. این مکان در 75 کیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شکوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت کوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهک خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک ساحلی آفتاب با حمایت همکاران عزیز شرکت سپاد در نیمه شعبان سال 1390 به دست توانمند وزیر محترم ورزش و جوانان وقت جناب آقای دکتر عباسی و استاندار عزیز خراسان جناب آقای صلاحی و حمایت های بسیار رئیس تربیت بدنی خراسان رضوی جناب آقای داوری افتتاح گردید. در تور مشهد از این مکان زیبا لذت ببرید.
مجموعه تفریحی ورزشی ، پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی بالغ بر 15000 متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد است.
پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه رابرای کلیه اعضاء خانواده ایجاد کرده است. که در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد تابستان 95 می باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی